søndag 1. mars 2009

Den første vårmnd:):)




















Endelig kan vi begynne å lengte mot vår å vite at den er likeom hjørne:):):)

Feirer med å legge ut noen LOer jeg har laget i det siste;)

Tøffing:lagd til mesterscrappen på scrapping.no...blomstrene er det blå mist på.sagen var i grunnen gullfarget, hadde svart alkoholblekk på den...

Tøyse i speilet,min største lillesøster igjen sammen med ei vennine, er ikke helt sikker på hva jeg har brukt men er bare å spørre skal jeg svare;)

Prinsessa til onkel:Er et bg ark og en grønnbazzill og et lysebrunt ark som har fått hull av binditall så det ser ut som et notatark.filt pynt med glimmermist på, qk sommerfugl med mist ,blonder...

Morskjærlighet var laget til mesterscrappen på scrapping.no, er bilde av svigerinna mi og hennes datter.Svartbakgrunn som er sprayet med svart glimmermist, bloster/swirlene er et primaark som er farget med akvarell og glimmermist , og blitt skjært ut.

Englefjes var i grunnen til scrappingthemusic men rakk jo aldri å lever den inn.bilde er av min største lillesøster, tatt på julaften.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Flotte LOer med lekre detaljer! <3

Anonym sa...

For noen flotte detaljer du har fått med her! Så var det en fryd for øyet med fargekombinasjonene dine! :)