søndag 11. april 2010

Dåpskort og awards






Har vært så heldig å få to søte awards.

En fra Marion og en fra Kari:)

Tusen takk begge to.Og alle søte mennsker som er innom min lille blogg kan ta med seg disse to videre:)


Det er lenge siden ejg har laget noe som helst, det siste jeg lager var dåpskort til tanteungen min som ble døpt i påska(og jeg var fadder:))

Og når dette skulle skje i påska måtte hun få et påske-egg;)

Det er malt med hobbymaling.Har brukt blomster og blondet, bokstaver er som jeg har skrevet navet med, og tagen det sitter på er fra Making memories.


3 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

HEI snuppa♥
Det påskeegget/kortet var kjempe lekkert!
Sagt det før....Men,du er super flinke♥
Gratulerer med Awards♥Velfortjent♥
Ønskar dge ei flott arbeidsveke så sjåast vi på torsdag:)
KLem frå Astrid:)

Anonym sa...

Så nydelig det var. :)

Guro sa...

Nydelige påskeegge du lager :) Lette etter kondolansekort på nettet og da havnet jeg innom bloggen din. Så masse fint du har her inne!
Legger meg som følger jeg.
Klem Guro