mandag 31. mai 2010

Alltid Likeblid

Dette er en LO av  jenta til broren min og meg i jula

På denne LOen har jeg brukt:

mønster ark fra Basic grey, Websterpages,de mørkeblå bokstavene er også fra webster.

Rundt bildene har jeg skrapt linjer med en trykkblynat(uten at blyet er ute)og en linjal.

Blomstrene er fra Prima, Alt av metall pynt er fra korthobby.Har også brukt bølgepapp, bling.

Har skæjært ut noen avdetaljene fra møsnterarket så de ikke ble gjemt av andre ting, og lagt de oppå bildene og arkene,f.eks lysekrona.


Vil ønske alle en fin uke

3 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
KJEMPE FIN LO!

Du blir ei flott MAMMA,Aina♥

Takk for kjekk helsing frå deg:)
Desverre var mappa tom for spennande "dokument" etter oldefaren...:(
Eg var berre såååå spendt...Lirka og lirka...Tørte nesten ikkje sjå oppi når eg endeleg fekk den opp;)Hehe:)

Eg syntest først skapet vart litt rart med knottane..Sikkert uvant..

Ønskar deg kjekke og gode dagar:)
Ser deg på torsdag♥
Nattaklem♥

Anonym sa...

Dere er så søte begge to :-D:-D
klem fra ei stolt mamma og bestemor:-))

Maya sa...

Kjempe fin LO!!Og så smart å skjære ut detaljer på arka. Kommer ikke på slike lure ting jeg når jeg holder på. Søte jenter på bilda også :) Klem fra meg!