søndag 5. juni 2011

♥♥♥3 LOer♥♥♥


Laget disse til casavist på casakreativ.


Første oppgaven var en skisse.
Her har jeg brukt:
Mønsterark fra Websterpages, bølgepap, bokside, kakeserviet,
journalingtagen og frimerkene er klipt ut fra et mønsterark.



Blingswirler og pebles fra prima(har byttet ut bildet),
gullstjerner.Hvit bazzill bak bildene, en fiskarsbodrpunch, og bokstavene er thikers.






Den andre oppgaven var en scrapplift.
Jeg har brukt nesten bare rester.
Bakgrunnen er ark fra delish designs.
Bokside, hvitbazzill bak bilde, bildet er pusset på kantene.



Sauene er Quikutz trykket ut i bazzill,
div.bokstaver har jeg brukt-sove-er i stoff.
Brukt svart tusjpenn rundt kanten, og svart bling.






Den tredje oppgaven skulle være om et første møte mellom noen, og inneholde fargen rød.



Har brukt endel rester på denne også.
Bølgepapp fra en pappeske, de små sommerfuglene er også trykket ut i bølgepapp.
Bakgrunnen er Piondesing-forget mig ej♥
Div blomster og bling-det meste fra prima.
Fotohjørnene -Quikutz, og den store sommerfuglen -cuttelbug, er i bazzill, og en del rondeller.
Bokstaver fra Jenni Bowlin, og teksten er skrevet med brun zig pen.



Ønsker alle en fin uke


3 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Herlighet kor NYYYYYDELIGE LOer Aina. Gleder meg til å scrappe ilag med deg igjen :D Klem

Victoria Hide sa...

Heilt utrulig nydelige LO`er du har scrappa Aina.. du er kjempe flink..

Klem :)

Anne sa...

Så mange fine lo-er, jeg elsker jule-loen din, helg herlig. :)

Klem, ANne.