lørdag 12. november 2011

MAGI på dåpsdagen

For 2 helger siden var det scrappetreff i spelkavika.
Her en av LOene jeg lagde der.
Denne lagde jeg til en konkuranse som vi hadde, ordet magi skulle være tittelen, stempel og sirkel skulle være med.
Jeg vant 1.premie med denne LOen.
Veldig glad ble jeg.


Har brukt papir fra den nye Lost & found serien♥, sommerfugl arket er fra en blokk som jeg har farget med distress stains.
Div blomster, brunt glitterlim på bakgrunnsarket, chipboardbokstaver, hvitebokstavene er rudons.


Journalinstagen er et stempel, som har fått et sirkel stempel på seg igjen, med brunt og hvitt bånd i hullet.


Kakeservittene er fra en dies, trykt ut i vellum.Bling fra prima, og en sommerfugel.

Vil med denne magien ønske alle en fin søndag og farsdag.

4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Bare heilt fantastisk flott denne Aina og det var ikkje noe rart at du vant med denne :)))

Ingun sa...

Så flott!!

Irene sa...

Så fiiin den var :) Gratulerer med 1. plass :)

Anonym sa...

Ja någå så pent Aina,å at Willaim ha begynt å gå,ja tia når ungan æ små går jo så fort.Triveleg å følge mæ døkk her på bloggen din,dæ synest
gamle tante i Vågå