søndag 8. april 2012

motorsykkel-bleiekake

Har lenge hatt lyst til å prøve denne typen "bleiekake",
og endelig fikk jeg sjansen.
Jeg har brukt en bleikepakke str 3,
et par votter,
en pakke med gulpekluter,
strikker til å holde sammen bleiene og noen av klutene,
Kartong til midten på hjulene og lykta.
Litt tape, bånd og cellofan,papp til å ha under .
Og en bamse til sjåfør.

Jeg ble i hvertfall fornøyd med denne, og koste meg så masse når jeg lagde den.











Og til slutt et bilde av W som koser seg ute på aketur







4 kommentarer:

Irene sa...

Den var skikkelig fin :-) og den fornøyde gutten på bilde da :-)

Janne-Lise sa...

Utrolig herlig bleiekake. En slik må jeg forsøke meg på ....har et guttetantebarn i vente.

takk for inspirasjon.

Anonym sa...

fy søren, den bleiekaka var stilig... :-))) og du skal se at prinsen får brukt akebrett her å, når dere kommer, full vinter at her.... :-P klem mamsen :-))

Hildes Scrappeunivers sa...

Kjempesøt gutt på aketur ♥♥

Så utrolig flott beleikake!! Har ikke sett denne varianten før! Kjempetøff!!

Veldig koselig at du er med på min giveaway! Masse lykke til i trekningen!

Ønsker deg og dine en herlig søndag!

Klem