onsdag 4. august 2010

Snart ferdig med sommerferien






En liten oppdatering av sommeren blir dette her.

Har ikke blitt så mye scrapping på meg i løpe av sommeren.Men kanskje det blir litt denne uka:)

Har vært på ferie hjemme hos mine foreldre, og hat familiebesøk her hjemme hos oss.Kjempe kosligVært på helgetur til Valldalen.Kost oss og slappet av.Vi har vært på standa, og i fjæra.Det er gøy både for stor og liten.Spesilet nå vi klarer å fange en stor krabbe;)

Jeg er blitt 26år i løpet av sommeren, fått masse fint og koslig av venner og familie.Skobodylotion med tilbehørpengernydelig knaggrekkeKjærstesmykke,et hjerteramme og en søt boks til kaker

Har også vært så heldig vinne en søt giveaway hos Vintage Garden

Jeg er stolt over å si at jeg har vokst litt i sommerOg nurket i magen vokser og spreller som bare det


Så nå nyter vi de siste dagene før hverdagen innhenter oss igjen.

Ønsker alle en flott kveld

(Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får tekst mellom bildene mine i stede for alle bildene på toppen?Har prøvd alt men ingenting funker...Noen som har et triks?)


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, det bildet av deg er jammen nydelig! :-D Ellers takk for noen flotte dager i sommer, hærlig å se magen din vokse.. :-))klem mamsen

Kristin sa...

Heihei!
Takk for at du kikket innom meg, koselig!!
Gratulerer med baby i magen, herlig.. Helt rar å se mage bilder og tenke på at jeg selv var gravid for et par uker siden, men nå er det baby i hus i stedefor! Det er et mirakel hver gang!
Jeg er nok ikke en super scrapper sånn som deg.. Jeg lager mer album type med litt stæsj/tekst osv. Kommer nok noen bilder på bloggen snart..
KLemmer

HegeT sa...

Hei på du....
Tusen takk for alle kosleige kommentarer i bloggen min.
Uff, jeg er altfor dårlig å hilse tilbake, det får bli mitt høstforsett...
Så koselig med voksende mage da...
Og gratulerer på etterskudd.

Ang tekst imellom bildene dine... Når du laster opp bilder, kan du skifte mellom endten bare se koden, eller du kan se bildene. Øverst på skrivefeltet er det to "knapper": Rediger HTML og skriv. Trykk på den hvor du ser bilde. Flytt musepekeren din inn mellom bilde og trykk. Sett den i midtstill, så kommer teksten mellom bildene.
Vet ikke om dette var til hjelp jeg, eller om jeg bare gjorde det enda mere frustrert.....

torsdagshilsen
HegeT

Hildes Scrappeunivers sa...

Så mye fint - spesitelt magen din :) Du går så fantastiske tider i møte!! Har lyst på sånn mage en gang til jeg :)

Lykke til i konkurransen min!

Klem fra Hilde

Lille søs sa...

Så bra du har kost deg da :) Det var et kjempe fint bilde av deg Aina :D
jeg har tenkt meg oppover, men går det greit om jeg kommer en torsdag eller noe da ? :)
Klem lille søs : D