tirsdag 11. januar 2011

Laget bakgrunn av gimmermist++

Har laget meg en bakgrunn av:


Blå bazzill,glimmerscreen, tim holtz mask, brun zig pen og glimmermist; jeg brukte bronz og latte(på bilde er det en blå men den ville ikke samarbeide;))


Sprayer først med bronz over stensilene jeg har valgt;En swirl jeg bruker to plasser og ei klokke.



Ferdig sprayet.


Så tegnet jeg rundt mønstrene etter stensilene med brun penn.


Ferdig med å tegne opp.


Så sprayet jeg hele med glimmermist, latte.
(Ser jeg ikke fikk de beste bildene av det ferdig resultat men..)


Holder på å lage en LO med denne bakgrunnen, så resultat kommer;)


Ønsker alle en kreativ tirsdag☺




3 kommentarer:

*marion* sa...

Kor deilig at du e i sving igjenn, heilt topp , å gler emg til å sjå for det her ser lekkert ut
klem Marion

Merethe sa...

Den ble kjempestilig..

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk