fredag 14. januar 2011

Min første LO på mange mnd


Her kommer LOen jeg lagde med bakgrunnen fra innlegge før.

Har brukt blonder med perler, bånd, papirblonde, hampetråd, bling, perler, charms,nåler.



Sommerfugel dies fra Cuttelbug, wordwindow punch til stripene med tekst

Bilde av hele LOen ble ganske gul, man ser fargene bedre på de andre bildene;)


Tekstbiten er fra 7gypsies.
Har en ny LO liggende som jeg tussler litt med i ledige stunder i løpet av dagene, så kankjse det kommer en LO i løpet av helga?;)
Er i hvertfall så gøy å ha litt tid til å scrappe min vakre sønn♥♥

♥☺Ønsker alle en finfin helg☺♥

10 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Ååå kor kjekt det er sjå liv her inne igjen Aina :D og den LOen var no bare heilt fantastisk flott :D Klem

Torill sa...

Så lekker denne var!!! Digger mistbakgrunnen din!!!
- og så koselig at du likte skissa mi - håper du finner inspirasjon til å bruke den også! Det hadde vært så kjekt å se!!! Ha en strålende deilig fredag!!

HegeT sa...

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min....
Hyggelig at du "stikker innom "....
Denne LO`n her var aldeles nydelig..!!.. Lekre farger og masse herlig pynt..."me like"...
Godt at du har litt tid innimellom til å være litt kreativ, og ikke bare er "bleieskiftarbeider"...
Kos deg med neste LO...

fredagsklem
HegeT

*marion* sa...

Å den blei kjempe fin da du he ikkje mist tekken ivertfall , gler meg til å sjå den på ordentlig
klem Marion

bibbi sa...

Så nydelig og harmonisk LO du har laget! Gratulerer med prinsen :)

Ikke så mange måneder igjen til jeg har en liten prins selv i armene mine :)

Ha en fin helg!

Johanna

unni's scrappeboble sa...

Hei igjen da Aina,så gøy at du er med på utfordringa da med denne nyyydelige LOen og takker for at du er med :D

Christel (scrappeberta) sa...

Nydelig LO du har laget :D
Jeg har selv ramlet helt bort fra LOer, lager stort sett bare kort nå. Sist LO var i 2008 el 2009...

Ha en flott og kreatvi helg :)

Merethe sa...

Så lekker LO, nydelig bilde.

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

Anonym sa...

For en nyydelig LO, Aina! Flott egenlaget bakgrunn! Ha en fin lørdag, klem Cathrine:)